۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۸

به مناسبت هفته دولت؛

قطعه سوم و چهارم راه روستایی جندق -مصر بهره‌برداری می‌شود

قطعه سوم و چهارم راه روستایی جندق -مصر بهره‌برداری می‌شود

اصفهان - رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی استان اصفهان از افتتاح پروژه احداث قطعه سوم و چهارم جندق -مصر شهرستان خورو بیابانک به مناسبت هفته دولت خبر داد.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تکمیل پروژه احداث قطعه سوم جندق -مصر شهرستان خورو بیابانک اظهار کرد: احداث قطعه سوم راه روستایی جندق -مصر شهرستان به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال به پایان رسید.

وی تصریح کرد: احداث قطعه چهارم راه روستایی جندق -مصر این شهرستان نیز به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالع بر ۶۴ میلیارد ریال به خط پایان رسید.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: توزیع پروژه‌ها در شهرستان‌های استان اصفهان بر اساس اولویت‌ها، ردیف‌های بودجه‌ای و … است.

کاظمی با بیان اینکه ایمن سازی و ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده‌ای از اهداف اجرای این پروژه است، اضافه کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌ها کام مردم شهرستان شیرین شود.

شهرستان خور و بیابانک با وسعتی حدود ۱۲ هزار کیلومتر مربع در منتهی الیه شمال شرق استان اصفهان و در فاصله ۴۲۰ کیلومتری اصفهان قرار دارد و از شمال به استان سمنان از جنوب به استان یزد ازشرق به استان خراسان جنوبی و از سمت غرب به بخش انارک شهرستان نائین محدود است.

کد خبر 6208215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha